ush

Jag hatar världen. Jag borde sova, jag förstår inte (eller jo det gör jag )hur jag kan vara vaken eftersom jag dygnat sen typ torsdags. Jag är iaf fräsh. Mitt hår är topnotch efter inpackning och nytt lyx shampo.

HUr kommer det sig att jag använder hår produkter för 100-200 kr per flaska (inpackning, shampo, balsam, skyddsprey mm.) men jag nöjer mig med "lyxig mascara" från FRIDA (som jag bara köpte pga katy P. på framsidan)??

Iaf har köpte smink för denna nya termin som börjar måndag. Ser inte fram emot den eviga resan till lidingö men annars blire najs. Så köpte jag en kallender.

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv medans jag stirrar upp i taket. Jag förstår inte hur folk gillar sommaren. Eller JO, jag förstår, men jag ..vet inte vad jag tänkte säga. JAg hatar sommaren, sommarglädjen, sommriga blommiga kläder, brun utansol och slingat hår. Sommaren är eternal för mig.. Jag gillar inte precis vintern heller.. jag gillar hösten. Men hösten varar inte länge. Så om man sammanfattar det så vill jag dö i stort sett varje dag av året förutom 2 månader. I have issues.



OJ juste jag äter inte fisk och kyckling längre. Jag är nu efter sex år av att vara kycklingterian en vanlig vegetarian. Varför? JAg vet inte, varför inte... Fiskar kanske har känslor, de kanske är smarta, trevliga djur som skriver dikter och skapar ljuv musik. förmodligen inte... men kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0