ååh!

AAA!! OPI har nu kommit ut med att de ska samarbeta med Katy Perry. Den nya nagellacks kolektionen är asnaaaajs!!!



Nagellacken heter: Teenage Dream (ett plommon-rosa glitter), Not like the movies (metalic silver) Last Friday Night (ett caryola blått glitter) och The One That Got Away (djup mörk körsbärslila)
Sist kommer ett svart lack som heter black shatter (snygg flaska!!). Det är ett såkallat crackle-lack som spricker och bildar en cool gradisk efeckt. Den funkar likadant som Isadoras Grafitti nails men jag är ganska säker på att OPIs version är lite bättre.
Iaf lacken kommer ut i januari och jag längtar galet. Min favorit är Teenage Dream, jag älskar rosa glitter med oväntade färger so guld och blått i :)
Så här ser det ut med crackle-lack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0