Så häre läget

Shit nu har alla börjat skolan och jag är en arbetslös tonåring....
Men det är chill, har mycket att göra :D Har några jobb på G, ska leta mer på lördag.

Idag har jag gjort verkligen ingenting (förutom att vara med i What The Buck!!!!), för att vi hade ingen dush slang förens senare på kvällen och mitt hår var fett ofräsht. Men imorgon måste jag fixa pass foto till amerikanska passet för jag ska tydligen dra dit i en månad eller något så fort som möjligt för att besöka skolan jag ska gå i och typ lära känna området n´shit.

Helgen var bra jag träffade nellz för första gången på länge :)




 HERRRRÅ


Kommentarer
Postat av: Pearl

WHAT??! YOURE MOVING TO AMERICA ???

NOOOO ! WHYYY?

cool place to visit though ^^

<3<333 Pearlie x

2011-01-15 @ 23:19:30
URL: http://pearlythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0