Ringmjuuuren

Dini är på gotland.... det är bra här:F

Det är varmare än vanligt... eller det beror på var man bor. Men det är inte så soligt som det var i början av sommaren när jag var med grethe i stan och ville dö för det var soligt och jag hade svart på mig. Men iaf det regnar inte längre vilket är synd. det regnade i stockholm. :) Hoppas det fortfarande gör det.

Iaf vi har varit i visby. Innerstan. Vi har varit på medeltids-marknad. Och vi har varit i stan och alla är klädda som medeltiida personer.  Allt var bra och jag har njutit av alla långhåriga skäggiga män som gillar medeltiden.


Pearlack obama har köpt armmband (tre för 100:- ) till mig och clara. Jag tog en svart (surprizze) med röd "sten" (plast), clara tog en lite "boho" lila vettefan, och pearl tog en lite scout- natur armband lite arabian desert..... typ

Och vi har vart i almedalen. Där Reinfeldt brukar vara ibland. (you knooow). Och så har vi sett 7 (?) igelkottar. TYyyyyypiskt gotland. Sen så idag så fikade vi nyss tror jag och vi drack bara te och kaffe så att vi fick sitta där.

Och alla som var i mitten på stora torget (gotland stureplan.....typ) var utklädda och jättttte taggade på medeltidsveckan. SÅ de satt och åt morötter och palsternackor....ocgh vildsvin... och kanske inte palsternacka för jag tror ingte det har funnits i sverige så länge. Men iaf de var jätte taggade.

Och så skålade det och spelade musik och sånt man gorde på medeltiden och så sen var det eldshow. :)


Men iaf vi åker imorgon :(

men jag ser nu fram emot gymnasiet..... :)

Kommentarer
Postat av: Pearlac

OH YEAH ;)

2010-08-18 @ 15:50:02
URL: http://pearlythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0