Tankar inför flytt

Jag har haft mycket tid att tänka och jag längtar ännu mer. Jag vet säkert n uatt jag ska gå på Monta vista HS och det ska bli jättebra! Jag hoppas nästan att allt ska vara exakt som i mean girls med jättetydliga grupper i cafeterian. Jag har såklart insett att det inte blir så, men det är okej. Det ska bli så skönt med något nytt och jag tycker verkligen att det var rätt val. Sverige är ett bra land men det är inte rätt land för mig. Jag tror inte jag kommer bo i usa mycket längre än den tid jag pluggar där eftersom jag vill bo i storbritannien men vem vet? Jag kanske flyttar till japan, eller frankrike eller peru. Det sköna är att jag inte vet och det är spännande.

Nu är det bestämt att jag åker omkring den 20 mars, kanske tidigare. Skulle först åka i februari men jag behöver fixa några grejer först och mitt pass kommer kanske ta 3 veckor till att fixa klart. Så mars blir perfekt.

Sen kommer jag hem för den eventuella London resan i Juni/July med Nelly Clara och Pearl (!!!) och sen börjar skolan i september så jag åker i agusti :) Det ska bli ett roligt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0